(+30) 2510 230900

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας.

Σύνολο: 0,00 €

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γιατί να κάνω εγγραφή στο niamo;

 Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε με ασφάλεια και σιγουριά την παραγγελία που θέλετε να κάνετε. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο το όνομα και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σας στο www.niamo.gr έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνετε κάθε φορά τα ίδια στοιχεία.

Θέλω να γίνω μέλος στο niamo. Τι πρέπει να κάνω;

 Για να γίνετε μέλος κάνετε click  στο Σύνδεση/Εγγραφή Μέλους στην πάνω δεξιά πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Τώρα μπορείς κι εσύ να αγοράσεις από το www.niamo.gr!

Ξέχασα το password μου στο niamo. Τι πρέπει να κάνω;

 Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε click στο link "Ξέχασα το password" ή κάνε click εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.

 

Πώς παραγγέλνω από το niamo;

 Στο www.niamo.gr έχετε την δυνατότητα να παραγγέλνετε οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας click Αγορά πάνω στο προϊόν/προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και βλέπετε τα προϊόντα που έχετε διαλέξει πάνω δεξιά στο Καλάθι Αγορών. Επίσης, μπορείτε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα: 2510 230900 και 2510 837428, καθημερινά από της 09:00πμ. έως 14:00μμ. και 17:00μμ. έως 21:00μμ. και το Σάββατο από της 09:00πμ. έως 14:00μμ.

Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το niamo;

 Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου: α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία β) Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της, λαμβάνεις νέο e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης γ) όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις e-mail για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας μέσα από το λογαριασμό σου στο niamo.

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το niamo;

Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει. Η αλλαγή παραγγελίας ή προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι και τη 13:00μμ. της ημέρας παράδοσης. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο sales@niamo.gr . Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.

 

Πώς πληρώνω στο niamo;

 Στο www.niamo.gr μπορείς να πληρώσεις με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιλέξεις:

α) Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου.

β) Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σου σε τραπεζικό λογαριασμό του niamo (Alpha Bank 800-00-2786009560).

γ) Με πιστωτική κάρτα.

δ) Με PayPal.

Για λεπτομερή ενημέρωση απευθυνθείτε στους Τρόπους Πληρωμής.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το niamo;

 Ο www.niamo.gr σου παραδίδει σε όποιο μέρος επιλέξεις μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier. Για λεπτομερή ενημέρωση απευθυνθείτε στους Τρόπους Αποστολής.

 

Ποια είναι η χρέωση μεταφορικών στο niamo;

  Για παραγγελίες κάτω των 85€ χωρίς φπα. η χρέωση των μεταφορικών είναι 6,15 € για όλη την Ελλάδα. Εάν γίνει παραλαβή  από το κατάστημα ο πελάτης υποβάλετε πληρώσει χρέωση μεταφορικών και εάν η αποστολή παραγγελίας πραγματοποιείτε εντός πόλης, η χρέωση μεταφορικών είναι δωρεάν.

Μπορεί να παραλάβει άλλος την παραγγελία μου από το niamo;

 Μπορείς να παραγγείλεις από το niamo και να ορίσεις εσύ ποιος θα παραλάβει εκτός εάν έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα, οπότε απαιτείται να είσαι παρών κατά την παράδοση με την ταυτότητά σου και να υπογράψεις τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.

Υπάρχει εγγύηση για τις ηλεκτρικές συσκευές του niamo;

 Κάθε ηλεκτρική συσκευή στο niamo έχει εγγύηση από τον επίσημο Έλληνα αντιπρόσωπο, για διάστημα 2+ έτη (αναλόγως με τη συσκευή). Η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς στο αντίστοιχο τμήμα service και μέσα στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα που ορίζει η εγγύηση. Για λεπτομερή ενημέρωση απευθυνθείτε στους Όρους Εγγύησης.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το niamo;

 Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν έχεις αγοράσει από το niamo εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, με χρέωση μεταφορικών στον αποστολέα. Για λεπτομερή ενημέρωση απευθυνθείτε στο Επιστροφές Προϊόντων.

ΜΑΡΚΕΣ